Inditex, proprietarul mărcii Zara, aduce un nou brand în România

0
1567

Grupul Inditex face un nou pas pe piaţa din România şi deschide un magazin online pentru un nou brand premium din portofoliu.

Inditex a deschis un magazin online în România pentru brandul Uterqüe, brand care nu este prezent în România cu un magazin fizic. De astăzi, pasionaţii de cumpărături pot face achiziţii marca Uterqüe, a anunţat publicaţia Eurobuild.

Preţurile pe site-ul Uterqüe sunt afişate în lei româneşti. Jachetele costă chiar şi 1.700 de lei, preţurile la pantaloni pornesc de la 375 de lei, iar cea mai ieftină rochie costă 575 de lei. Costurile estimate de transport sunt de 20 de lei, potrivit unei simulări efectuate pe site-ul brandului.

Uterqüe este un brand premium din portofoliul Inditex. Vânzările Uterqüe au fost de 68 de milioane de euro în 2014 şi este prezent la nivel global cu 71 de magazine. La nivel european, cele mai multe magazine Uterqüe se află în Spania, urmată de Rusia, Portugalia şi Andorra.

Inditex este prezent în România cu magazine sub brandul Zara, Zara Home, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Massimo Dutti şi Oysho.

Şi cei de la H&M se pregătesc să aducă un nou brand în România, însă printr-o prezenţă fizică. Este vorba de magazinul COS, care va fi deschis anul acesta.