Record pentru Ikea: cea mai mare creştere a vânzărilor. Online-ul a ajuns la 8%

0
1503

Ikea România a înregistrat cea mai mare creştere a vânzărilor în anul de catalog 2014/2015, de la deschiderea magazinului. Comparativ cu anul de catalog 2013/2014 creşterea este de 12,37%, iar vânzările au ajuns la 424, 47 milioane de lei fără TVA.

Divizia Food a înregistrat o creştere a vânzărilor de 9,63% faţă de precedentul an de catalog, cu o pondere de 8% din totalul vânzarilor Ikea.

8% din vânzările Ikea au fost generate de vânzările online. Peste 35.000 de comenzi au fost efectuate de clienţi din Bucureşti, Cluj, Timişoara şi Iaşi. Din vânzările online, 76% reprezinta produsele de mobilier, iar 24% accesoriile şi decoraţiunile.

Şeful Ikea: Văd un potenţial de 9 magazine în România, pe termen lung

Noul magazin de pe bulevardul Theodor Pallady va fi mai mare decat cel din Băneasa, a declarat Stefan Vanoverbeke. Pe termen lung, România ar putea avea nouă magazine Ikea, a mai adăugat oficialul companiei.

“Lunea aceasta (n.r. 26 octombrie 2015), am depus actele pentru a obţine autorizaţiile cât mai repede pentru cel de al doilea magazin. Totuşi, e prea devreme să vorbim când deschidem al doilea magazin, este vorba de o investitie de zeci de milioane de euro. Acum lucrăm la planurile de construcţie şi design, dar pot să vă spun că e mai mare decât cel din Băneasa”, a declarat Stefan Vanoverbeke, CEO